من ایرانی نیستم..........
دل نوشته
گاهی نیاز است دکتر به جای تجویز یک مشت قرص برایت فریاد تجویز کند......
درباره وبلاگ


صادقانه دروغ میگویند وعاشقانه خیانت می کنند کاش دلها آنقدر پاک بود که برای گفتن "دوستت دارم" نیاز به قسم خوردن نبود...... فروغ فرخزاد

پيوندها
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس negin-bano.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 7141
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
نگین بانو

آرشيو وبلاگ
اسفند 1394
بهمن 1394


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
برچسب:, :: 19:3 :: نويسنده : نگین بانو

من ایرانی نیستم چون عربها*پ*ندارند و به پارسی ها میگویند فارس

 

و من هم همین را میگویم.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون به جای درود میگویم سلام وبه جای بدرود میگویم خداحافظ.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون روز کوروش کبیر را نمیدانم(7آبان)چون این روز فقط در

 

تقویم کشور من ثبت نشده است.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون عربها به من اموختند برای شمارش خودمان به جای تن از نفر استفاده کنیم

 

که واحد شمارش حیوانات است.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون عربها به من اموختندبه خوراک بگویم غذا،در حالی که خودشان

 

به ادرار شتر میگویند غذا و من هم تکرار میکنم.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون عربها به من آموختند که به جای واق واق سگ بگویم

 

پارس که نام وطنمان است.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون عربها به من آموختند دیوث یک صفت زشت است،در حالیکه

 

نام یکی از سرداران ایرانی بوده که در حمله اعراب به ایران تعداد زیادی

 

از سربازان عرب را به هلاکت رسانده است.

.

.

.

من ایرانی نیستم چون اعراب به من آموختند بگویم شاهنامه آخرش خوش است

 

چون در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست م خورند.

 



نظرات شما عزیزان:

majan
ساعت10:20---3 اسفند 1394
واااااااااي عالي بود اگه خواستي تبادل لينك كني من حاضرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: